مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 01:402023-06-09سياسي

پارادوکس بزرگ انتصابات در گلستان/ معادله ای با 10 مجهول


استاندار گلستان با اشاره به فرآیند پیچیده انتصابات در استان ها از آن به عنوان یک پارادوکس بزرگ یاد و آن را به معادله ای 10 مجهولی تشبیه کرد.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به فرآیند پیچیده انتصابات در استان ها از آن به عنوان یک پارادوکس بزرگ یاد و آن را به معادله ای 10 مجهولی تشبیه کرد.

دکتر علی محمد زنگانه شامگاه جمعه 19 خردادماه در حاشیه نخستین گارگاه حکمرانی استانی در حوزه اقوام و مذاهب با اشاره به اینکه در استانها با یک پارادوکس بزرگ برای پیشرفت و توسعه مواجه هستیم، اظهار کرد: باید این تناقض با یک نگاه کارشناسی و علمی حل شود تا بتوانیم مقدمات حکمرانی متعالی و محلی را ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه از نظر همه مردم و کارشناسان استاندار در سطح استان باید پاسخگوی تمامی کم و کاستی ها باشد، افزود: این در حالی است که اولین حق استاندار که انتصاب است را از او گرفته ایم و به اجازه انتخاب کابینه اش را هم نمی دهیم.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه برخی از انتصابات در مرکز کشور صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: برخی انتصابات نیز با نظر و نگاه برخی مراجع دی نفوذ ملی و استانی شکل می گیرد که البته اختصاص به یک استان ندارد.

زنگانه انتصاب توسط استاندار را انتصابی ثانویه دانست و تصریح کرد: استاندار در بسیاری از مواقع مجبور است در صورتی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارادوکس بزرگ انتصابات در گلستان/ معادله ای با 10 مجهول

پارادوکس بزرگ انتصابات در گلستان/ معادله ای با 10 مجهول