مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-02سياسي

پاسخگویی برخط به مشکلات مشترکان برق در سمنان


ارتباط برخط مدیران عامل شرکت توزیع نیروی برق و شرکت برق منطقه ای سمنان به مردم در زمینه مسائل و مشکلات برق انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، به منظور پاسخگویی برخط به تماس های مردمی و رسیدگی به مسائل و مشکلات متقاضیان و مشترکان برق، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت سامد حضور یافت.

مهدی زمانی، سرپرست روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان اظهار کرد: در راستای نظامنامه مدیریت ارتباط مردمی در بستر سامد و هماهنگی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان، نخستین برنامه ارتباط مردمی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در سال 1402، در زمینه پاسخگویی به مطالبات مردمی در حوزه برق از طریق شماره تلفن 111 در مرکز سامد انجام شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه از ساعت 9 تا 10 صبح و به مدت یک ساعت در مرکز سامد به اجرا درآمد، گفت: از شهرستان های سمنان، شاهرود و مهدی شهر به ترتیب سه، یک و یک تماس تلفنی از سوی متقاضیان و مشترکان برق با شماره 111 برقرار شده است.

سرپرست روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان با عنوان اینکه از مجموع پنج نفر تماس گیرنده، هشت موضوع مطرح شده و جواب لازم از سوی سیدمحمد حسینی نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی برخط به مشکلات مشترکان برق در سمنان

پاسخگویی برخط به مشکلات مشترکان برق در سمنان