مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-17سياسي

دیدار امیر واحدی با خانواده شهیدان «کیاحسینی» و «سخایی»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای تجلیل و تقدیر از صبر و شکیبایی خانواده شهدا و همچنین زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام نیروی هوایی ارتش با مادر شهید خلبان «میرعمید .

- فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل شهیدان خلبان میرعمید کیاحسینی و یزدان سخایی با مادر و همسر این شهدای والامقام دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای تجلیل و تقدیر از صبر و شکیبایی خانواده شهدا و همچنین زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام نیروی هوایی ارتش با مادر شهید خلبان میرعمید کیاحسینی و همسر شهید خلبان یزدان سخایی دیدار و گفتگو کرد.

شهید خلبان میرعمید کیاحسینی در سال 1362 در رسته خلبانی به استخدام نیروی هوایی ارتش در آمد و در یک ماموریت پروازی در منطقه سروستان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید یزدان سخایی در سال 54 در رسته خلبانی به استخدام نیروی هوایی ارتش در آمد و پس از طی دوره آموزش در ایران و آمریکا با درجه ستواندومی به کشور بازگشت و مشغول خدمت گردید و با شروع جنگ به دفاع از حریم هوایی کشور پرداخت و در نهایت در مورخه 21 خرداد 1364 در منطقه خلیج فارس با یک فروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار امیر واحدی با خانواده شهیدان «کیاحسینی» و «سخایی»

دیدار امیر واحدی با خانواده شهیدان «کیاحسینی» و «سخایی»