موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-03سياسي

تور کربلا پاسپورت می خواهد یا ویزا؟


رفتن به کربلا برای بسیاری از ایرانی ها اولین تجربه سفر خارجی به شمار می رود.

- برای همین ممکن است ابهاماتی در خروج از کشور داشته باشند.

به طور مثال هنوز برای بسیاری از متقاضیان تور زیارتی عتبات مسئله ویزا و پاسپورت حل نشده و گاها این دو را اشتباه می گیرند.

هنوز برایشان این سوال مطرح است که تور کربلا پاسپورت می خواهد یا ویزا؟ پاسپورت یا ویزا را آژانس می گیرد یا خودش باید آن را تهیه کند؟ مدارک لازم برای دریافت آن ها چیست و چه مدت طول می کشد تا صادر شوند؟   پاسپورت چیست و چه تفاوتی با ویزا دارد؟ پاسپورت (گذرنامه) از طرف کشوری که تابعیت آن را دارید صادر و نشان دهنده هویت و تابعیت شما است.

به طور مثال برای ایرانی ها، گذرنامهٔ جمهوری اسلامی ایران مدرک شناسایی است که برای سفر به خارج از کشور صادر می شود.

دارا بودن گذرنامهٔ جمهوری اسلامی ایران به معنی داشتن تابعیت ایران است.

اما ویزا یا روادید از طرف کشوری قصد سفر به آن را دارید صادر می شود و به منزله مدرکی است که اجازه ورود به آن کشور را در مدتی خاص صادر می کند.

به عبارت ساده تر ویزا اجازه حضور شما در کشور مقصد است.

تور کربلا پاسپورت می خواهد یا ویزا؟ تور کربلا فقط پاسپورت لازم دارد، چرا که قانون لغو روادید با عراق اجرایی شده و برای سفر به این کشور نیازی به دریافت ویزا نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور کربلا پاسپورت می خواهد یا ویزا؟

تور کربلا پاسپورت می خواهد یا ویزا؟