مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 08:202023-05-30بين الملل

به ما چه؟! (گفت و شنود)


برخی از مدعیان اصلاحات، وقتی پای حمایت از آمریکا در میان باشد، حتی از پهلوان پنبه هایی مثل زلنسکی هم قهرمان می سازند! - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- کیهان نوشت: گفت: اظهارات نفتالی بنت نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی را درباره زلنسکی به یاد داری؟ گفتم: خبر مهمی بود.

همه به یاد دارند.

گفته بود زلنسکی، رییس جمهور اوکراین بعد از شروع جنگ با من تماس گرفت و گفت در ملاقات با پوتین از او تضمین بگیر که مرا نخواهد کشت! و من در ملاقاتم با پوتین از او قول گرفتم و به زلنسکی خبر دادم.

بعد از آن زلنسکی با لباس نظامی از پناهگاهش خارج شد و چند تا عکس تبلیغاتی گرفت و دوباره به پناهگاه رفت! گفت: حالا یادت هست که روزنامه های زنجیره ای سازندگی و آفتاب یزد همان عکس را در صفحه اول خود چاپ کردند.

سازندگی با تیتر درشت نوشت؛ رییس جمهورِ در میدان ! و آفتاب یزد هم تیتر زد؛ درس زلنسکی به سیاستمداران پُرمدعا ! گفتم: تعجبی ندارد! برخی از مدعیان اصلاحات، وقتی پای حمایت از آمریکا در میان باشد، از پهلوان پنبه ها هم قهرمان! می سازند! گفت: حالا همان ببر کاغذی که او را پهلوان جا زده و به رخ مسؤولان کشورمان می کشاندند، اعلام کرده که باید ایران را برای 50 سال دیگر هم تحریم کرد! گفتم: این هم تعجبی ندارد! مگر برخی از همین مدعیان اصلاحات از آمریکا نخواسته بودند ایران را تحت تحری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به ما چه؟! (گفت و شنود)

به ما چه؟! (گفت و شنود)