مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-12اقتصادي

حمایت از تحصیل، بهداشت و رشد اجتماعی کودکان کار وظیفه ماست


رییس سازمان بهزیستی کشور در پیامی گفت که عوامل پدید آورنده کودک کار و خیابان متعدد و متنوع اند و جنگ، مهاجرت، گسترش فقر و افزایش هزینه های زندگی، - پیام رییس سازمان بهزیستی به مناسبت روز جهانی مبارزه با کار کودکان: حمایت از تحصیل، بهداشت و رشد اجتماعی کودکان کار وظیفه ماست رییس سازمان بهزیستی کشور در پیامی گفت که عوامل پدید آورنده کودک کار و خیابان متعدد و متنوع اند و جنگ، مهاجرت، گسترش فقر و افزایش هزینه های زندگی، بیکاری، فقدان آموزش و آگاهی عمومی، شرایط نابسامان خانواده، نارسایی نهادهای اجتماعی کننده ، آسیب زا بودن محلات حاشیه شهری، فقدان نظارت کافی از سوی سازمان های مسئول و .

در بروز کودکان کار و خیابان موثر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن این پیام آمده است: پدیده کار کودک یکی از مشکلات عمده بسیاری از کشورهای جهان محسوب می شود.

کار کودکان نامطلوب ترین چهره فقر است و حذف آن سنگ بنای هدف متعالی عدالت اجتماعی می باشد؛ امروز ترویج ایمان و امید مسئولیتی ملی است که جز در سایه خواست ملت محقق نخواهد شد.

کودکان ایران عزیز و کودکان رنج کشیده کشورهای همجوار و سایر کودکان مهاجر چشم امید به همت والا و سخاوت مردم ایران و اراده راسخ دولت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تحصیل، بهداشت و رشد اجتماعی کودکان کار وظیفه ماست

حمایت از تحصیل، بهداشت و رشد اجتماعی کودکان کار وظیفه ماست