مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 19:072023-05-29حوادث

دستگیری 21 سارق و کشف 28 فقره سرقت طی یک ماه در ابرکوه


فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه از دستگیری 21 سارق و کشف 28 فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدحسن حسینی ضمن اعلام خبر فوق، اظهار کرد: در ماه گذشته با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با تلاش مضاعف مأموران و در راستای پیشگیری از سرقت، موضوع کشف سرقت ها با جدیت در دستور کار پلیس شهرستان ابرکوه قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای سارقان شده و با هماهنگی قضایی طی چندین عملیات غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده در تحقیقات به عمل آمده به سرقت اماکن خصوصی، موتورسیکلت، منزل و محصولات باغی اعتراف کردند.

سرهنگ حسینی ادامه داد: در اجرای این طرح و با تلاش مأموران 21 سارق دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده به 28 فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ حسینی در پایان با تأکید بر اینکه پلیس به هیچ عنوان اجازه نمی دهد تا امنیت و آسایش افراد جامعه به خطر بیفتد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 21 سارق و کشف 28 فقره سرقت طی یک ماه در ابرکوه

دستگیری 21 سارق و کشف 28 فقره سرقت طی یک ماه در ابرکوه