مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:342023-06-12اجتماعي

بهره مندی دانش آموزان مناطق محروم از فضای ورزشی در استان یزد


معاون تربیت بدنی آموزش وپرورش استان یزد گفت: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش وپرورش در صدد راه اندازی فضاهای ورزشی مناسب در مدارس مناطق کم برخوردار هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  بهاباد، ابوالفضل شبانی، پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح دفتر تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی آموزشگاه پسرانه حکیم ملاعبدالله بهابادی، اظهار کرد: توسعه ورزش همگانی سبب شادابی و تحرک هر چه بیشتر دانش آموزان می شود.

لذا راه اندازی اتاق ورزش محیط ایمن و با نشاطی را برای دانش آموزان فراهم می آورد.

وی افزود: یکی از مهم ترین اهداف سند تحول بنیادین، ارتقای جایگاه درس تربیت بدنی است و به همین منظور درصدد راه اندازی چند مکان ورزشی مناسب و تجهیز مدارس در مناطق کم برخوردار هستیم.

معاون تربیت بدنی آموزش وپرورش استان یزد تصریح کرد: کلاس های درس تربیت بدنی با هدف چابکی و شادابی دانش آموزان و تقویت مهارت های بنیادی راه اندازی می شود؛ بنابراین انتظار می رود دانش آموزان به خوبی و به طور کامل از این فضا استفاده کنند.

شبانی خاطرنشان کرد: مجموعه بازی ها و حرکاتی که در سالن های بازی و ورزش در نظر گرفته شده، می تواند به خوبی فکر، خلاقیت و تمرکز دانش آموزان را تقویت و آن ها را به تحرک و کار گروهی تشویق کند و این هدفی است که باید در آموزش ابتدایی دنبال کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی دانش آموزان مناطق محروم از فضای ورزشی در استان یزد

بهره مندی دانش آموزان مناطق محروم از فضای ورزشی در استان یزد