مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 15:052023-05-31سياسي

لزوم عزم همگانی برای ثبت روستای موییل در زنجیره دهکده های گردشگری جهانی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: روستای گردشگری موییل یکی از 13 روستای ایران برای معرفی به سازمان جهانی یونسکو و ثبت در زنجیره دهکده های گردشگری جهانی است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: روستای گردشگری موییل یکی از 13 روستای ایران برای معرفی به سازمان جهانی یونسکو و ثبت در زنجیره دهکده های گردشگری جهانی است.

حسن محمدی ادیب 10 خرداد در جلسه اداری ثبت روستای گردشگری موییل در زنجیره دهکده های گردشگری جهانی در محل فرمانداری مشگین شهر گفت: قرار گرفتن روستای موییل در فهرست اولیه روستاهای منتخب ایران یک فرصت مهم برای استان است و باید با عزم همگانی برای این مهم تلاش کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: 13 روستای مهم گردشگری از سراسر کشور در مرحله اول انتخاب شده اند که در نهایت 8 روستا به سازمان جهانی یونسکو معرفی می شوند و لازم است که قبل از حضور ارزیابان در استان اقداماتی برای آمادگی اتفاق بیفتد.

وی تاکید کرد: به دلیل برگزاری رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو تلاش کردیم که یک روستا از اردبیل هم در این فهرست قرار بگیرد چرا که معتقدیم ثبت جهانی نعمت هایی مثل معرفی روستا و منطقه از طرف یونسکو در سطح جهانی به همراه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم عزم همگانی برای ثبت روستای موییل در زنجیره دهکده های گردشگری جهانی

لزوم عزم همگانی برای ثبت روستای موییل در زنجیره دهکده های گردشگری جهانی