مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:502023-05-31اقتصادي

گستردگی فرصت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان اردبیل


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: با توجه به ظرفیت های بخش کشاورزی استان اردبیل فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری در این بخش در استان وجود دارد.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: با توجه به ظرفیت های بخش کشاورزی استان اردبیل فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری در این بخش در استان وجود دارد.

نادر تقی زاده 10 خرداد در جلسه مشترک شورای معاونین سازمان جهاد کشاورزی استان با حضور مدیرکل ستاد فرمان حضرت امام ( ره) و تیم اقتصادی بنیاد احسان سخن با اعلام اینکه زمینه ای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان گسترده است، افزود: متاسفانه به دلیل نبود صنایع تبدیلی و تکمیلی در استان این امر باعث خام فروشی محصولات کشاورزی شده است و ارزش افزوده حاصل از این محصولات به استانهای صنعتی سرازیر می شود که نیازمند توجه جدی و سرمایه گذاری در این بخش مهم است.

نادر تقی زاده گفت: به دلیل تولید محصولات با ارزش کشاورزی در شهرک های گلخانه ای در داخل استان، اگرصنایع تبدیلی و تکمیلی راه اندازی شود قطعا در سودآوری این بخش تاثیر بسزایی خواهد داشت و کشور نیز از خیلی محصولات وارداتی خودکفا خواهد شد.

وی بیان کرد: آماده سازی زمین 1600 هکتاری شهرک گلخانه ای در دشت زرخیز مغان یکی دیگر از بسترهای سرمایه گذاری برای بخش خصوصی می باشد که زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گستردگی فرصت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان اردبیل

گستردگی فرصت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان اردبیل