مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-13اجتماعي

صدور هشدار زرد هواشناسی در گیلان


مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان خبر داد و گفت: کشاورزان برای کاهش خسارات تمهیدات لازم را بیاندیشند.

- محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به الگوهای حاکم بر نقشه های هواشناسی اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده شکل گیری جریانات همرفتی و به طور موقتی ناپایدار طی 48 ساعت آینده در منطقه است.

وی افزود: بر همین اساس طی امروز و فردا گاهی افزایش ابر و در برخی مناطق رگبار و رعد و برق (به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها) گاهی موقتی و یا شدید دور از انتظار نیست.

دادرس ادامه داد: این سامانه به تدریج از پنجشنبه و جمعه با تقویت جریانات ناپایدار در منطقه ضمن افزایش ابر، در بعضی ساعات بارندگی (رگباری و موقتی شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها)، رعد و برق و وزش باد (پاره ای نقاط موقتی شدید)، کاهش نسبی دما و در مناطق مستعد احتمال تگرگ پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار زرد هواشناسی از عصر امروز تا جمعه در استان خبر داد و گفت: کشاورزان برای کاهش خسارات تمهیدات لازم را بیاندیشند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت دمای هوا 2 تا 4 درجه سلسیوس کاهش می یابد، تصریح کرد: احتمال آبگرفتگی و بالاآمدن آب رودخانه ها، رانش و لغزش در مناطق کوهستانی و همچنین خطر صاعقه دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار زرد هواشناسی در گیلان

صدور هشدار زرد هواشناسی در گیلان