مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:452023-06-20اجتماعي

مازندران نیروی آموزش دیده مهارتی کم دارد


رییس مرکز آموزش فنی حرفه ای 22 بهمن ساری با بیان اینکه مطالبه گران اشتغال که بیشتر جوانان هستند می توانند با آموزش های فنی و حرفه ای به مهارت برای ایجاد کسب و کار دست یابند، - ایسنا/مازندران رییس مرکز آموزش فنی حرفه ای 22 بهمن ساری با بیان اینکه مطالبه گران اشتغال که بیشتر جوانان هستند می توانند با آموزش های فنی و حرفه ای به مهارت برای ایجاد کسب و کار دست یابند، گفت: کارگاه ها و شرکت ها از ما درخواست نیروی کار دارند اما نیروی آموزش دیده واقعا کم است.

سید احمدطاهری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات آموزشی گسترده ای در مرکز فنی و حرفه ای 22 بهمن ساری، اظهار کرد: جامعه هدف خدمات آموزشی در زندان ها، اردوگاه ها، مددجویان بهزیستی و غیره هستند که به صورت تخصصی دوره های آموزش مهارتی را می گذرانند.

رییس مرکز آموزش فنی حرفه ای 22 بهمن ساری، گفت: در این مرکز68 پرسنل، 20 کارگاه آموزشی، 2 کارگاه آموزش کشاورزی داریم که مربیان این مرکز با گذارندن سه دوره آموزشی در سطح کشور در حال آموزش هستند.

این مسئول افزود: مرکز 22 بهمن ساری در سال 1371 و در مساحت 12 هکتار افتتاح شد؛ 3 هکتاری شالیزار و 6600 متر مربع فضای شهرک صنعتی آموزشی دارد.

وی با تاکید بر اینکه نیاز سنجی در جذب کارآموز موثر است، افزود: 20 رشته آموزشی با 20 زیرشاخه در این مرکز آموزش داده می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران نیروی آموزش دیده مهارتی کم دارد

مازندران نیروی آموزش دیده مهارتی کم دارد