مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-06اجتماعي

ساماندهی نیروی انسانی در اولویت کاری وزارت آموزش و پرورش است


مشاور وزیرآموزش و پرورش در امور زنان و خانواده گفت: ساماندهی نیروی انسانی در اولویت کاری وزارت آموزش و پرورش برای سال تحصیلی 1403- 1402 است تا در مهرماه کلاسی بدون معلم نماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رابعه امامی رضوی بعد از ظهر سه شنبه در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه امروز از چهار حوزه امتحان نهایی البرز بازدید کرده است، اظهار کرد: ساماندهی نیروی انسانی در اولویت کاری وزارت آموزش و پرورش برای سال تحصیلی 1403- 1402 است تا در مهرماه کلاسی بدون معلم نماند.

وی افزود: تأمین نیروی انسانی در مدارس یکی از دغدغه های آموزش و پرورش است که این موضوع مهم در استان البرز با توجه به شرایط خاصی که دارد، باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مشاور وزیرآموزش و پرورش در امور زنان و خانواده بیان کرد: لازم است سازماندهی نیروی انسانی در البرز انجام شود تا چالش های آن به منظور برنامه ریزی و پیگیری موانع و رفع مشکلات مشخص گردد.

وی یادآور شد: برای ایجاد زیرساخت های مناسب برای سال تحصیلی جدید بویژه در بخش نیروی انسانی با توجه به بازنشستگی نیروها در استان ها از جمله البرز باید برنامه ریزی شود تا کلاس درس بدون معلم نداشته باشیم.

امامی رضوی ادامه داد: بستر سازی مناسب برای سال تحصیلی جدید نیاز به مشارکت خیرین، دستگاه های برون سازمانی و اولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی نیروی انسانی در اولویت کاری وزارت آموزش و پرورش است

ساماندهی نیروی انسانی در اولویت کاری وزارت آموزش و پرورش است