مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 20:052023-05-30سياسي

پیشرفت 50 درصدی پروژه های البرز با تزریق اعتبار 2 هزار میلیاردی


استاندار البرز با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم فعالیت های گسترده ای صورت گرفته است تا مطالبات مردمی را پاسخگو باشیم، اضافه کرد: البرز در مصوبات سفر 2 هزار میلیارد دریافت کرده است که موجب پیشرفت 50 درصدی پروژه های استان البرز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، روز سه شنبه 9 خرداد ماه 1402 در شورای اداری استان که با حضور معاون امور اجرایی رییس جمهور برگزار شد، ضمن گرامیداشت میلاد امام رضا (ع)، گفت: طی سفر معاون رییس جمهور به استان البرز از پروژه های فاخر و فنی استان البرز اعم از بزرگراه شمالی، متروی کرج، پروژه های درمانی همچون بیمارستان فردیس بازدید صورت گرفت و در راستای تکمیل، تجهیز و به ثمر رسیدن پروژه ها به بحث و تبادل نظر پرداختیم.

وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم فعالیت های گسترده ای صورت گرفته است تا مطالبات مردمی را پاسخگو باشیم، اضافه کرد: البرز در مصوبات سفر 2 هزار میلیارد دریافت کرده است که موجب پیشرفت 50 درصدی پروژه های استان البرز شده است.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات زیرساختی که در استان البرز وجود دارد درخواست داریم در حوزه تخصیص ها عنایت ویژه ای به استان البرز داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 50 درصدی پروژه های البرز با تزریق اعتبار 2 هزار میلیاردی

پیشرفت 50 درصدی پروژه های البرز با تزریق اعتبار 2 هزار میلیاردی