مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 18:102023-06-12ورزشي

برگزاری 4 هزار برنامه فرهنگی ورزشی در راستای کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری بیش از 4 هزار برنامه فرهنگی ورزشی در راستای کنگره ملی 3400 شهید به همت کمیته ورزش و جوانان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر ورودی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 4 هزار برنامه فرهنگی ورزشی در راستای کنگره ملی 1400 شهید استان اردبیل به همت کمیته ورزش و جوانان استان اردبیل برگزار می شود در بخش فرهنگی برگزاری یادواره شهدای خانگی، دیدار با خانواده شهدا، توزیع بیش از 7 هزار بسته های معیشتی با کمک هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد جزو اهم اقدامات است.

وی افزود: در کنار آن تجلیل از ورزشکاران محجبه، تجلیل از ورزشکاران مدافع ولایت، تجلیل از ورزشکاران مدافع و ولایت، برگزاری همایش ها و دوره های آموزشی در حوزه فرهنگی، جزو برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان در راستای گنکره ملی 3400 شهید استان اردبیل بوده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: در بخش ورزش قهرمانی نیز برگزاری مسابقات انتخابی استان و مسابقات مختلف ورزش قهرمانی در سطح استان و مسابقات ملی و بین المللی انجام می شود.

ورودی تصریح کرد: در حوزه همگانی نیز همایش های مختلف خانوادگی از جمله پیاده روی، کوه روی و کوه پیمایی، گلگشت خانوادگی، ورزش صبحگاهی و 6 هزار همایش و برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 4 هزار برنامه فرهنگی ورزشی در راستای کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل

برگزاری 4 هزار برنامه فرهنگی ورزشی در راستای کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل