مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 10:452023-06-10سياسي

همسران جانبازان الگویی ماندگار برای دختران ایران زمین هستند


سرپرست دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در چهارمین همایش آموزش سلامت جمعیت و حمایت از مصدومان شیمیایی استان گیلان گفت: - سرپرست دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید: همسران جانبازان الگویی ماندگار برای دختران ایران زمین هستند سرپرست دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در چهارمین همایش آموزش سلامت جمعیت و حمایت از مصدومان شیمیایی استان گیلان گفت: ساختار بنیاد مأموریت گرا است و به سوی مردمی سازی و استفاده از ظرفیت نخبگان و تشکل ها پیش می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم نریمانی با بیان اینکه جانبازان شیمیایی نماد عزت و سند مظلومت مردم ایران هستند، گفت: همسران جانبازان نیز همه عمر خود را صرف پرستاری از جانبازان کردند و الگویی ماندگار برای دختران ایران زمین هستند.

نریمانی با تقدیر از برنامه های دبیرکل جمعیت حمایت از مصدومین شیمیایی گفت: این انجمن بعنوان نمونه و الگویی برای سایر تشکل ها جهت استفاده از ظرفیت ها و مشارکت ها و همچنین ارائه برنامه های مدون سالیانه است.

سرپرست دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزاری جلسات مستمر با تشکل ها از برنامه های این اداره کل بیان کرد و افزود: تلاش ما در بنیاد شهید و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسران جانبازان الگویی ماندگار برای دختران ایران زمین هستند

همسران جانبازان الگویی ماندگار برای دختران ایران زمین هستند