مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 17:252023-06-01ورزشي

مناطق روستایی اردستان مشکلات فراوانی در حوزه آب و مسکن دارند


فرماندار اردستان در بازدید میدانی از روستاهای بخش مهاباد این شهرستان گفت: مهاباد مشکلات بسیاری در حوزه های آب و مسکن دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدهادی احمدی طبا ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از روستاها، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای حرکت ها و بازدیدهای میدانی که از روستاها داریم امروز یازدهم خرداد ماه از تعدادی از روستاهای بخش مهاباد بازدید کردیم و در این بازدیدها ضمن دیدار با مردم، معضلات روستاها در بخش های مختلف آب ، گردشگری، راه، عمرانی و غیره بررسی شد.

وی افزود: در طی این بازدید برخی از مدیران نیز حضور داشتند و برای برخی از مشکلات دستورات مرتبط داده شد تا در روزهای آینده این مشکلات برطرف شود.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات بسیاری در حوزه های آب و بنیادمسکن وجود دارد که امیدواریم بتوانیم اقدامات لازم در این خصوص را انجام دهیم.

احمدی طبا تصریح کرد: تعدادی وسایل بازی، ورزشی و رفاهی برای نوجوانان در این روستاها در نظرگرفته شده و تحویل داده می شود همچنین یک زمین چمن مصنوعی با پیگیری های نماینده مردم اردستان برای روستای سرهنگچه، ایجاد می شود.

وی تاکید کرد: در خصوص بخش جمعیت روستاها نیز موضوع زمین وجود دارد که انشاالله برنامه ریزی های مربوطه در این ارتباط انجام می شود همچنین بازدید مید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق روستایی اردستان مشکلات فراوانی در حوزه آب و مسکن دارند

مناطق روستایی اردستان مشکلات فراوانی در حوزه آب و مسکن دارند