مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 19:152023-06-05سياسي

وصیت نامه عاشقانه شهید سبزواری که رهبر انقلاب، آن را مکرر خوانده اند


هنوز زمان زیادی از توصیه های مقام معظم رهبری به دانشجویان مبنی بر خواندن شرح حال زندگی شهدا نگذشته که توصیه خواندن وصیت نامه شهدا بار دیگر از سوی ایشان در دیدار با اعضای ستاد مرکزی کنگره ملی شهدای سبزوار مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار نهم خردادماه با اعضای ستاد مرکزی کنگره ملی شهدای سبزوار از الگو بودن شهدا سخن به میان آوردند و در جایی گفتند: یک جوان پرشور مؤمن از جان گذشته سبزواری، شهید ناصر باغانی، وصیت نامه دارد.

او یک جوان در سنین حدود 20 سال است.

جا دارد که انسان آن وصیت نامه را 10 بار بخواند، 20 بار بخواند! بنده مکرر خوانده ام.

اشاره مقام معظم رهبری به جوان شهیدی است که شاید هنوز خیلی هایمان او را نشناسیم اما وصیت نامه و دلنوشته های عاشقانه اش بارها مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

پیام رهبرانقلاب: نوشته جات شهید عزیز را مکرر خوانده ام​   رهبر انقلاب در اسفند سال 1366 به مناسبت اولین سالگرد شهادت دانشجوی شهید ناصرالدین باغانی در پیامی از وصیت نامه ها و دلنوشته های عاشقانه این شهید سبزواری تمجید کرده بودند و چندروز پیش هم برای دومین بار از عاشقانه های شهید سبزواری گفتند و به جوانان تاکید کردند: انسان آن وصیت نامه را 10 بار بخواند، 20 بار بخواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصیت نامه عاشقانه شهید سبزواری که رهبر انقلاب، آن را مکرر خوانده اند

وصیت نامه عاشقانه شهید سبزواری که رهبر انقلاب، آن را مکرر خوانده اند