مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 11:452023-06-14سياسي

تماس تلفنی حمید نوری با خانواده اش پس از یک سال


فرزند حمید نوری از تماس تلفنی پدرش با خانواده پس از یک سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مجید نوری فرزند حمید نوری، تبعه ایرانی بازداشت شده در سوئد، در توییتی نوشت: لطف خدا و دعای دوستان و فشارهای سیاسی و رسانه ای باعث شد بالاخره سوئد دست از یکی از رفتارهای ضدبشری خود بردارد و پدرم بعد از یک سال تماس گرفتند.

خوشحالم که با پدرم صحبت کردیم البته همچنان در انفرادی است و همچنان پیگیریم تا دادرسی ناعادلانه او پایان یابد و از بند اسارت آزاد گردد.

حمید نوری بر اساس ادعاهای واهی و متناقض اعضای گروهک تروریستی منافقین از روز 18 آبان سال 98 در هنگام ورود به فرودگاه استکهلم از سوی پلیس سوئد بازداشت و این روند غیرقانونی و غیر انسانی تاکنون در مورد وی ادامه داشته است.

دادگاه بدوی سوئد برای نوری به اتهام زندانبانی اعضای گروهک تروریستی منافقین، رای حبس ابد صادر کرده و پرونده او در مرحله تجدید نظر قرار دارد.

مرکز رسانه قوه قضاییه اخیرا اعلام کرد که روند محاکمه طولانی و فرسایشی حمید نوری در حال حاضر در مرحله تجدید نظر قرار دارد.

بر اساس اعلام این مرکز، در حالی که در اردیبهشت 1401 و همزمان با نود و دومین جلسه دادگاه بدوی، قاضی پرونده دستور لغو تمام محدودیت های اعمال شده در خصوص نوری را صادر کرده بود، اما مقامات بازداشتگاه همچنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس تلفنی حمید نوری با خانواده اش پس از یک سال

تماس تلفنی حمید نوری با خانواده اش پس از یک سال