مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 09:102023-06-21سياسي

رسالت سازمان تبلیغات اسلامی تبیین اسلام ناب محمدی و گفتمان انقلاب است


مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: رسالت دقیق سازمان تبلیغات تبیین اسلام ناب محمدی و وسعت بخشی گفتمان انقلاب از دیدگاه امام(ره) و مقام معظم رهبری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام مهدی طاهری صبح امروز در کلاس معارف مدیران چهارمحال و بختیاری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به در پیش بودن سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: رسالت اولیه سازمان تبلیغ و رسالت دقیق آن تبیین اسلام و گفتمان انقلاب اسلامی از دیدگاه امام(ره) است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با استناد به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: ایشان اصلی ترین نکته در نظرات امام(ره) را اسلام ناب محمدی می دانند یعنی اسلامی که مجاهد، ظلم ستیز و طرفدار مستضعفان است.

وی با بیان اینکه امام(ره) اسلام آمریکایی را وارد فرهنگ ما کردند، ادامه داد: اسلام آمریکایی، اسلام تشریفاتی، اسلام بی تفاوت نسبت به ظلم و زیاده خواهی و بی اعتنا به دست اندازی به حقوق محرومان است.

طاهری خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات در سال 60 تاسیس شد تا اساس رسالت تبیینی اش اسلامی باشد با ویژگی هایی که امام(ره) فرمودند و رهبر معظم انقلاب تداوم آن را علمداری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت سازمان تبلیغات اسلامی تبیین اسلام ناب محمدی و گفتمان انقلاب است

رسالت سازمان تبلیغات اسلامی تبیین اسلام ناب محمدی و گفتمان انقلاب است