مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-18اجتماعي

کارگروه آسیب های اجتماعی کرمانشاه پیگیر حل مشکلات مردم


کرمانشاه بر اساس آمارهای موجود 36 نقطه آسیب پذیر دارد که نیازمند ساماندهی و انجام اقدامات فرهنگی است موضوعی که کارگروه آسیب های اجتماعی و گروه های جهادی به دنبال آن هستند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها- یحیی بیابادی: کرمانشاه با بیش از یک میلیون شهروند نهمین شهر پرجمعیت و یکی از کلان شهرهای کشور است.

سکونت و زندگی بیش از 35 درصدی کرمانشاهیان در حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار شرایط را در شهر کرمانشاه به سمتی برده است که آسیب های اجتماعی به وضوح در برخی محلات کرمانشاه قابل مشاهده است.

حل مشکلات در مناطق محروم و ساماندهی آسیب های اجتماعی در استان کرمانشاه و به ویژه کلانشهر کرمانشاه نیاز به همراهی گروه های جهادی فعال در مناطق دارد.

حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه و دبیر کارگروه آسیب های اجتماعی در استان کرمانشاه در نشست همفکری و تبادل نظر با فعالان گروه های جهادی فعال در شهر کرمانشاه اظهار کرد: گروه های جهادی نوک پیکان حل مشکلات مردم در مناطق محروم و حاشیه ای هستند که باید به آنها به عنوان حلقه های میانی توجه ویژه داشت.

کارگروه آسیب های اجتماعی پیگیر مشکلات مردم است وی ادامه داد: در مجموعه تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه و با عنوان کارگروه آسیب های اجتماعی استان کرمانشاه به عنوان حلقه واسط بین مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه آسیب های اجتماعی کرمانشاه پیگیر حل مشکلات مردم

کارگروه آسیب های اجتماعی کرمانشاه پیگیر حل مشکلات مردم