مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 11:202023-05-30بين الملل

تلاش بی سروصدای تل آویو برای اشغال بخش های جدیدی از فلسطین


دستگاه اطلاعات کل فلسطین به تازگی در عملیاتی معامله انتقال مالکیت بخش های جدیدی اراضی فلسطین به رژیم صهیونیستی را کشف و آن را خنثی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دستگاه اطلاعات کل فلسطین در استان بیت لحم  پس از دریافت اطلاعات لازم و پیگیری های مستمر از انجام یک معامله برای نقل مالکیت اراضی فلسطین به رژیم صهیونستی جلوگیری کرد.

بنابر گزارش وبگاه فلسطینی معا ، یک منبع در دستگاه اطلاعات فلسطین در این باره گفت که پس از دریافت اطلاعاتی در خصوص معامله انتقال مالکیت بی سروصدای خاک فلسطین به رژیم صهیونیستی در استان بیت لحم و با پیگیری های مستمر، چهار فرد مظنون به دست داشتن در این معامله، دستگیر شدند.

طبق اظهارات این منبع که اشاره ای نیز به نام او نشده، تمام این روند و بنگاه هایی که در حال زمینه سازی برای انجام این معامله بودند، متوقف شدند و در نهایت نقشه انتقال مالکیت صدها دونم (هر دونم برابر 2500 متر مربع در فلسطین اشغالی) با شکست مواجه شد.

این منبع همچنین با اشاره به اینکه افراد دستگیرشده و این پرونده برای تکمیل روند قانونی به دادستانی کل ارجاع داده شده اند، اضافه کرد این زمین ها در روستای نحالین و در مجاورت شهرک های صهیونیستی بیتار علیت و دانیال واقع هستند و مساحت آن ها 600 دونم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش بی سروصدای تل آویو برای اشغال بخش های جدیدی از فلسطین

تلاش بی سروصدای تل آویو برای اشغال بخش های جدیدی از فلسطین