مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 08:452023-06-11سياسي

حدود 2 سوم صنایع دستی حاضر در کشور، در اصفهان فعال است


طبق آماری که روز قبل ارائه شد، بیش از یک سوم صنایع دستی حاضر در جهان در ایران و حدود دو سوم صنایع دستی فعال در کشور نیز در اصفهان فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان محمد نورصالحی، رییس شورای اسلامی شهر اصفهان صبح امروز در نطق پیش از دستور نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به میزبانی شورا از فعالان عرصه صنایع دستی اظهار داشت: شهر اصفهان، در موضوع صنایع دستی دست پری دارد اما اینکه مردم و ذی نفعان تا چه حد از این امر بهره بردند، جای بحث دارد.

  وی با بیان اینکه روز قبل وزارت میراث برنامه روز صنایع دستی را در اصفهان برگزار کرد که این امر جای افتخار دارد، افزود: طبق آماری که روز قبل ارائه شد، بیش از یک سوم صنایع دستی حاضر در جهان در ایران و حدود دو سوم صنایع دستی فعال در کشور نیز در اصفهان فعال است.

نورصالحی با اعلام اینکه طبق آمار در حال حاضر حدود 100 هزار نفر در اصفهان در بخش تولید و عرضه صنایع دستی مشغول هستند، عنوان کرد:  حوزه صنایع دستی با اندک سرمایه گذاری و حمایت و حتی تسهیل در قوانین، فعال خواهد شد که باید به این امر توجه داشت.

  رییس شورای اسلامی شهر اصفهان یادآور شد: به عنوان مدیریت شهری در حد خودمان باید برای توسعه کسب و کار صنایع دستی کمک کنیم هرچند نباید نگاه را به کسب و کار محدود کرد زیرا احیای ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 2 سوم صنایع دستی حاضر در کشور، در اصفهان فعال است

حدود 2 سوم صنایع دستی حاضر در کشور، در اصفهان فعال است