مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 08:402023-05-29اقتصادي

نحوه محاسبه و پرداخت پاداش صرفه جویی برق


مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: مشترکینی که میزان مصرف آنها کمتر از 150 کیلو وات ساعت در یک دوره باشد به ازای هر کیلو وات ساعت صرفه جویی 20 هزار ریال و مشترکینی که مصرف آنها در دوره از 150 تا 300 کیلووات ساعت باشد به ازای هر کیلو وات ساعت صرفه .

- ایسنا/البرز مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: مشترکینی که میزان مصرف آنها کمتر از 150 کیلو وات ساعت در یک دوره باشد به ازای هر کیلو وات ساعت صرفه جویی 20 هزار ریال و مشترکینی که مصرف آنها در دوره از 150 تا 300 کیلووات ساعت باشد به ازای هر کیلو وات ساعت صرفه جویی 15 هزار ریال پاداش دریافت خواهند کرد.

حامد حمزه زاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فرا رسیدن روزهای گرم سال و روشن شدن تجهیزات خنک کننده و سرمایشی، اظهار کرد: با روشن شدن وسایل سرمایشی شاهد افزایش قابل توجه میزان مصرف برق هستیم که این امر ناترازی بین تولید و مصرف را در پی دارد.

وی ادامه داد: واقعیت این است علی رغم تلاش های شبانه روزی بخش های مختلف وزارت نیرو و شرکت توانیر برای افزایش تولید و بهینه سازی تجهیزات شبکه انتقال و توزیع، تامین برق پایدار و مستمر بدون همراهی و همکاری مشترکین به ویژه مشترکین خانگی امکان پذیر نیست و صرفه جویی و مدیریت مصرف باعث می شود تابستان امسال را بدون نگرانی پشت سر بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه محاسبه و پرداخت پاداش صرفه جویی برق

نحوه محاسبه و پرداخت پاداش صرفه جویی برق