مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-19اقتصادي

توزیع 5 میلیون لیتر مواد سوختی بین کشاورزان و روستاییان بوشهر


مدیر تعاون روستایی استان بوشهر از توزیع پنج میلیون و 158 هزار لیتر مواد سوختی شامل گازوییل، بنزین و نفت سفید توسط شبکه تعاونی های روستایی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسین خلعتی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای خدمات رسانی به روستاییان و کشاورزان استان، در 2 ماه گذشته حدود پنج میلیون و 158 هزار لیتر انواع مواد سوختی شامل بنزین، گازوییل، نفت سفید از طریق شرکت های تعاونی روستایی بین بهره بردان و تولیدکنندگان استان توزیع شده است.

وی بیان کرد: توزیع مواد سوختی بین روستاییان و کشاورزان یکی از مهم ترین وظایف و رسالت های شبکه تعاون روستایی بوده که با هدف حمایت از تولیدکننده روستایی، استقرار و توسعه روستاها و گسترش خدمات رسانی به روستاییان انجام می شود.

که با تلاش و تعامل شرکت های تعاونی روستایی استان به طور مستمر در حال انجام است.

مدیر تعاون روستایی استان بوشهر ارزش مواد سوختی توزیع شده را بیش از 62 میلیارد و 485 میلیون ریال ذکر و تصریح کرد: از این میزان مواد سوختی، بنزین به مقدار 2 میلیون و 446 هزار لیتر، نفت گاز (گازوییل) 2 میلیون و 698 هزار لیتر و نفت سفید 14 هزار لیتر توزیع شده است.

خلعتی خاطر نشان کرد: شبکه تعاون روستایی استان بوشهر دارای 12 عاملیت و فروشندگی های فعال مواد نفتی و 6 جایگاه پمپ بنزین که سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 5 میلیون لیتر مواد سوختی بین کشاورزان و روستاییان بوشهر

توزیع 5 میلیون لیتر مواد سوختی بین کشاورزان و روستاییان بوشهر