مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-14سياسي

تامین زیرساخت های امدادی در شهرستان درمیان ضروری است


بسیاری از حوادث طبیعی به ویژه سیل در شهرستان درمیان اتفاق می افتد که این امر بر اهمیت تامین زیرساخت های هلال احمر می افزاید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی فرجامی فرد ظهر چهارشنبه در نشست هیئت مدیره جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، بیان کرد: بسیاری از حوادث طبیعی به ویژه سیل در شهرستان درمیان وجود دارد که این امر بر اهمیت تامین زیرساخت های هلال احمر می افزاید.

وی با بیان اینکه اگرچه اقدامات خوبی اعم از نذر آب در درمیان انجام شده اما کافی نبوده و این شهرستان نیازمند برنامه های بیشتری است، افزود: مردم و داوطلبان همواره به عنوان نیروی انسانی در اجرای برنامه ها پای کار هستند که بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام خزایی، امام جمعه درمیان هم در این نشست با اشاره به سیره و زندگی امام علی (ع) و کمک به نیازمندان، بیان کرد: ما باید با الگو برداری از بزرگان دینی و عمل به تاکیدات اسلام، فارغ از نژاد و مذهب به هم نوعان خود کمک کنیم.

وی ضمن تقدیر از خدمات هلال احمر در درمیان، اظهار کرد: داوطلبان هلال احمر بدون توجه به نژاد، رنگ و فرقه در زمان بحران و غیر بحران در کنار مردم هستند.

مولوی عبدالهی هم در این نشست با اشاره به آیاتی از قرآن پیرامون ویژگی ها و صفات خداوند، بیان کرد: مهربانی و ترحم از فرهنگ های اسلام بوده که همواره باید ترویج و نشر یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین زیرساخت های امدادی در شهرستان درمیان ضروری است

تامین زیرساخت های امدادی در شهرستان درمیان ضروری است