مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-17اقتصادي

افزایش اشتغال پذیری سربازان پس از پایان خدمت


معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی می گوید: ارائه آموزش های مهارتی در دوران خدمت سربازی موجب افزایش اشتغال پذیری و جذب سربازان به بازار کار پس از پایان خدمت نظام وظیفه می شود.

- معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی می گوید: ارائه آموزش های مهارتی در دوران خدمت سربازی موجب افزایش اشتغال پذیری و جذب سربازان به بازار کار پس از پایان خدمت نظام وظیفه می شود.

غلامحسین حسینی نیا در گفت و گو با ایسنا، از ارائه آموزش های مهارتی به 162 هزار سرباز وظیفه در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: دوران خدمت سربازی بستر مناسبی برای ارائه آموزش های مهارتی و بازارمحور به سربازان به عنوان سرمایه های انسانی است و بر همین اساس امسال 162 هزار سرباز وظیفه از آموزش های مهارتی بر مبنای آمایش و نیاز مهارتی و شغلی دوران سربازی بهره مند شدند.

وی درباره اهداف ارائه آموزش های مهارتی در دوران خدمت سربازی گفت: یکی از مهمترین اهداف افزایش اشتغال پذیری و جذب سربازان به بازار کار پس از پایان خدمت نظام وظیفه است.

اصلاح ساختار نظام مهارت آموزی فنی و حرفه ای در پادگان ها، تربیت نیروهای جوان خلاق و کارآفرین در جهت بهبود فضای کسب و کار و ارتقای بهره وری سربازان در دوران خدمت از دیگر اهداف مدنظر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اشتغال پذیری سربازان پس از پایان خدمت

افزایش اشتغال پذیری سربازان پس از پایان خدمت