مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 14:352023-05-29سياسي

سرعت اینترنت در میبد 80 برابر می شود


طرح اجرای 60 کیلومتر فیبر نوری در میبد با حضور مسئولان استان یزد و شهرستان افتتاح شد تا به زودی مردم میبد طعم دلچسب ارتقای 80 برابری سرعت و دسترسی پایدار به اینترنت پرسرعت را بچشند.

- ایسنا/یزد طرح اجرای 60 کیلومتر فیبر نوری در میبد با حضور مسئولان استان یزد و شهرستان افتتاح شد تا به زودی مردم میبد طعم دلچسب ارتقای 80 برابری سرعت و دسترسی پایدار به اینترنت پرسرعت را بچشند.

طرح فیبر نوری(FTTH) شهر میبد به همت شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات به عنوان سرمایه گذار و مجری این طرح و با اجرای بیش از 60 کیلومتر فیبر نوری در مسیرهای اصلی و فرعی این شهر در هفته جاری، با حضور دکتر میرمحمدی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، پاکدل مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد و فرماندار و مسئولان محلی افتتاح شد.

به گفته ی محمدرضا پاکدل مدیر کل فناوری اطلاعات استان، با ارائه سرویس فیبر نوری پیشگامان (FTTH)، به زودی اهالی، کسب و کارها، صنایع، سازمان های دولتی و خدمت رسان شهرستان میبد از تجربه دلچسب ارتقای 80 برابری سرعت و دسترسی پایدار به اینترنت پرسرعت بهره مند خواهند شد.

مسعود بمانی پور مدیر عامل پیشگامان توسعه ارتباطات نیز در جریان این رویداد، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا ظرف یک سال آینده امکان دسترسی منازل و کسب و کارهای شهرستان میبد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت اینترنت در میبد 80 برابر می شود

سرعت اینترنت در میبد 80 برابر می شود