مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 13:402023-06-08اقتصادي

قوچان در تخصیص و جذب اعتبارات حوزه آبخیزداری رتبه اول را کسب کرد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قوچان گفت: شهرستان قوچان با جذب 92 درصد اعتبارات حوزه منابع طبیعی رتبه اول استان خراسان رضوی را به خود اختصاص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر زمانی مقدم صبح پنجشنبه در حاشیه کلنگ زنی متمرکز حوزه آبخیزداری و بندهای خاکی شهرستان قوچان اظهار کرد: این شهرستان توانسته است در سال مالی و اعتباری 1401 که تا شهریور امسال هم ادامه دارد با جذب 92 درصد اعتبارات حوزه منابع طبیعی رتبه اول استان خراسان رضوی را به خود اختصاص دهد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قوچان ادامه داد: امروز هم زمان با تحویل پروژه بند خاکی منطقه هودانلو به پیمانکار پروژه های بند سنگی و ملاتی و بند گابیونی شهر مزرج و بند یک میلیارد تومانی قره شاهوردی کلنگ زنی شد.

وی ادامه داد: بند خاکی منطقه ینگه قلعه هودانلو از نظر اعتباری و میزان عملیات اجرایی یکی از بزرگ ترین پروژه ها در سال جاری به شمار می رود که طی برنامه ریزی ها تا هفته دولت سال جاری آماده بهره برداری می شود و حجم عملیات خاکی آن 47 هزار و 237 مترمکعب در 10 متر ارتفاع خواهد بود.

زمانی مقدم با اشاره به اینکه پس از اجرای این پروژه حجم آبگیری پشت بند 123 هزار و 429 مترمکعب خواهد بود و اعتبار پیش بینی شده 3 میلیارد و 110 میلیون تومان است، بیان کرد: پروژه بند سنگ و ملاتی شهر مزرج هم با عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوچان در تخصیص و جذب اعتبارات حوزه آبخیزداری رتبه اول را کسب کرد

قوچان در تخصیص و جذب اعتبارات حوزه آبخیزداری رتبه اول را کسب کرد