مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 16:102023-06-01سياسي

حضور 5100 نفر از شهروندان رباط کریم در مراسم ارتحال امام راحل


مسئول ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در سپاه رباط کریم گفت: 5100 نفر از شهروندان رباط کریم در مراسم ارتحال امام راحل که در حرم مطهر برگزار می شود حضور خواهند یافت.

- رباط کریم- مسئول ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در سپاه رباط کریم گفت: 5100 نفر از شهروندان رباط کریم در مراسم ارتحال امام راحل که در حرم مطهر برگزار می شود حضور خواهند یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرگرد پاسدار علی رضا کامیاب عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور شرکت در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی، 3 هزار نفر از عاشقان امام راحل از استان های ایلام و خراسان جنوبی، روز 14 خرداد عازم حرم مطهر ایشان می شوند و با حضور در حرم مطهر ایشان، با آرمان های امام راحل تجدید میثاق می کنند.

رییس ستاد ارتحال حضرت امام (ره) در سپاه رباط کریم افزود: عشق و ارادت مردم رباط کریم به امام راحل تا عمق وجودشان نفوذ کرده و امروز نیز پس از گذشت سی و چهار سال از ارتحال ملکوتی امام راحل، مردم این شهرستان آماده اند تا ضمن برگزاری برنامه های مختلف گرامیداشت یاد و خاطره ایشان، با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی بار دیگر با آرمان های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کرده و بر پایبندی به اصول ایشان تأکید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 5100 نفر از شهروندان رباط کریم در مراسم ارتحال امام راحل

حضور 5100 نفر از شهروندان رباط کریم در مراسم ارتحال امام راحل