مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 17:152023-06-18سياسي

90 میلیون هکتار از اراضی کشور نیازمند اجرای طرح آبخیزداری است


رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: 90 میلیون هکتار اراضی کشور نیازمند اجرای طرح آبخیزداری است و عملیات اجرایی آبخیزداری در سراسر کشور به شکل ویژه در حال پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمدحسن نامی بعدازظهر امروز در ستاد مدیریت بحران سیلاب های اخیر شمال استان اردبیل که در فرمانداری شهرستان گرمی برگزار شد، اظهار کرد: در 2 سال اخیر، به شکل ویژه عملیات اجرایی آبخیزداری نقاط نیازمند در سراسر کشور توسط وزارتخانه های مربوط در حال پیگیری است و بر اساس بررسی های انجام یافته، 90 میلیون هکتار در سراسر کشور نیازمند آبخیزداری است.

وی افزود: تا پایان دولت سیزدهم، اقدامات بی سابقه و جهادی در حوزه آبخیزداری در سطح کشور انجام خواهد شد و 2 استان به عنوان پایلوت آبخیزداری کشور انتخاب شده است و پیشنهاد می شود که باتوجه به پتانسیل های موجود، استان اردبیل یکی دیگر از پایلوت های آبخیزداری کشور انتخاب شود.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در 64 مخاطره رخ داده در جهان، 44 مورد اعم از سیلاب، زلزله، رانش، آتش سوزی در کشورمان رخ می دهد که موضوع سیلاب در کشورمان و برخی نقاط کشور بسیار مهم و نیازمند توجه است.

نامی گفت: دولت سیزدهم در طی دو سال گذشته در هر ماه 140 هزار میلیارد ریال الی 160 هزار میلیارد ریال بدهی های دولت گذشته را پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 میلیون هکتار از اراضی کشور نیازمند اجرای طرح آبخیزداری است

90 میلیون هکتار از اراضی کشور نیازمند اجرای طرح آبخیزداری است