مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-10اجتماعي

تلاش برای بازگشایی جاده گنبدکاووس - اینچه برون


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: اکنون 20 دستگاه ماشین آلات راهداری در حال بازگشایی جاده گنبدکاووس - اینچه برون هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عادل مصدقی گفت: با توجه به جریان سیلاب ناشی از بارش شدید باران و مسدود شدن برخی محورها، 20 دستگاه ماشین آلات راهداری در حال بازگشایی جاده گنبدکاووس - اینچه برون هستند.

وی افزود: علاوه بر این، محور ارتباطی قره ماخر و سه راهی اینچه برون - داشلی برون دچار آسیب شده که در صورت نیاز به اعزام ماشین آلات راهداری برای آن اقدام خواهد شد.

مصدقی ادامه داد: آسیب دیدگی محور ارتباطی در منطقه قره ماخر به طول حدود 6 کیلومتر برآورد اولیه شده و بعد از فروکش کردن سیلاب، بازگشایی موقت آن در مدت زمان یک روز انجام می شود.

وی افزود: بریدگی ایجاد شده در سه راهی اینچه برون - داشلی برون براثر جریان سیلاب، بسیار زیاد بوده و ترمیم موقت برای آمد و شد خودروها، به زمان بیشتری احتیاج خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در خصوص محورهای جایگزین برای آمد و شد اهالی منطقه و خودروهای ترانزیتی به مراوه تپه و مرز اینچه برون، یادآور شد: این اداره کل استفاده از محور جایگزین مراوه تپه - گنبدکاووس، مسیر مراوه تپه - کلاله و گنبدکاووس و جایگزین اینچه برون به گنبدکاووس، مسیر آق قلا - گرگان را اطلاع رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای بازگشایی جاده گنبدکاووس - اینچه برون

تلاش برای بازگشایی جاده گنبدکاووس - اینچه برون