مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 15:262023-05-29حوادث

باند اخاذی از همراهِ بیماران در دام پلیس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید احمد موسوی، رییس پلیس فتای زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی ارجاع  چندین فقره پرونده شکایت مبنی بر کلاهبرداری از خانواده بیماران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: برابر اظهارات شکات و با انجام اقدامات پلیسی معلوم شد، اعضای باند از طریق دریافت لیست پزشکان بیمارستان های سراسر کشور از طریق اینترنت و تخلیه تلفنی کارکنان بخش های بیمارستانی، طی تماس با اعضای خانواده بیماران و معرفی خود به عنوان پزشک معالج با سوء استفاده از عواطف و احساسات آنان به بهانه اعزام بیمار به اتاق عمل و نیاز مبرم به پرداخت هزینه های عمل جراحی با ارائه شماره حساب یا شماره کارت اقدام به کلاهبرداری می کردند.

وی افزود: با اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی، متهمین به هویت های معلوم در یکی از استان های کشور مورد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا زنجان منتقل شدند.

موسوی گفت: متهمین پس از روبه رو شدن با مستندات به 150 فقره کلاهبرداری به ارزش 2 میلیارد ریال با این شگرد اعتراف و اقرار کردند، با تحت فشار قراردادن خانواده های بیماران بستری در بیمارستان های کشور در کمترین زمان موفق به انجام اعمال مجرمانه می شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند اخاذی از همراهِ بیماران در دام پلیس

باند اخاذی از همراهِ بیماران در دام پلیس