مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 14:102023-06-13اقتصادي

کارخانه آسفالت راهداری سلفچگان به بهره برداری رسید


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم گفت: کارخانه آسفالت راهداری سلفچگان با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال و ظرفیت تولید 160 تن برساعت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم، مدیرکل این اداره از نصب وراه اندازی کارخانه آسفالت راهداری سلفچگان خبرداد.

حسین زنجیرانی فراهانی در این رابطه اظهار کرد: با عنایت به گستره فعالیت های اداره کل متبوع درحوزه نگهداری راه و تعدد کارگاههای عمران جاده ای، که به طورمتوسط درهر 15 کیلومتر یک کارگاه درطول راههای استان درحال فعالیت است، تسریع درتهیه مصالح جاده ای دردستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی و پیگیری های مستمر وهماهنگی با سازمان متبوع وکسب موافقتهای استانی، نسبت به تهیه ونصب کارخانه آسفالتی با ظرفیت اسمی تولید 160 تن برساعت، درروستای خرم آباد بخش سلفچگان اقدام شد.

زنجیرانی فراهانی با توضیح این مطلب که کارخانه آسفالت مذکور از جمله اموال اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان بوده است عنوان کرد: پس از جابجایی دستگاههای این کارخانه به روستای خرم آباد بخش سلفچگان، به دلیل عدم فعالیت کارخانه طی چندسال گذشته، نسبت به خرید تجهیزات و اورهال آن اقدام گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه آسفالت راهداری سلفچگان به بهره برداری رسید

کارخانه آسفالت راهداری سلفچگان به بهره برداری رسید