مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 10:252023-05-31اجتماعي

امتیاز ویژه رویداد استارتاپی محیط زیست پارک علم وفناوری استان مرکزی برای برگزیدگان


رییس پارک علم و فناوری استان مرکزی گفت: در رویداد استارتاپی محیط زیست، علاوه بر جوایز نقدی که برای تیم ها در نظر گرفتیم، تصمیم داریم تیم های با ایده های خوب را در پارک پذیرش کنیم تا بعد از آموزش هایی بتوانند شرکت خود را ثبت کنند.

- ایسنا/مرکزی رییس پارک علم و فناوری استان مرکزی گفت: در رویداد استارتاپی محیط زیست، علاوه بر جوایز نقدی که برای تیم ها در نظر گرفتیم، تصمیم داریم تیم های با ایده های خوب را در پارک پذیرش کنیم تا بعد از آموزش هایی بتوانند شرکت خود را ثبت کنند.

محمدعلی داستان، عصر روز گذشته، سه شنبه 9 خرداد ماه، در آیین اختتامیه رویداد استارتاپی محیط زیست اظهار کرد: هدف از تشکیل این رویدادها، فکر کردن خلاقانه و تغییر مدل فکر کردن است و اینکه نوآوری هایی را خلق کنیم تا طرز فکر را در آن حوزه تغییر دهیم.

رییس پارک علم و فناوری استان مرکزی افزود: از دیگر ثمرات برگزاری این رویدادها، آشنایی دانشجویان با پارک علم و فناوری است و اینکه بدانند که بعد از فارغ التحصیلی می توانند عضوی از پارک شوند.

مسیر موفقی که پارک جلوی پای دانشجویان می گذارد این است که دانشجویان بتوانند شرکت دانش بنیان فناور ثبت کنند.

داستان با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان، چابک، نتیجه گرا و مسئله محور هستند تصریح کرد: فرق اصلی شرکت های دانش بنیان با سایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتیاز ویژه رویداد استارتاپی محیط زیست پارک علم وفناوری استان مرکزی برای برگزیدگان

امتیاز ویژه رویداد استارتاپی محیط زیست پارک علم وفناوری استان مرکزی برای برگزیدگان