مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 21:502023-06-12اجتماعي

طرح پاکداشت طبیعت در کرج برگزار می شود


رییس سازمان پسماند شهرداری کرج با اشاره به اینکه ساماندهی زباله ها با کمک و همکاری شهروندان میسر است، گفت: در این راستا طرح پاکداشت طبیعت در کرج برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمدرضا خسروی، رییس سازمان پسمان شهرداری کرج، در حاشیه اجرای طرح پاکداشت زمین که روز دوشنبه بیست و دوم خرداد ماه به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست در دهکده تفریحی باغستان برگزار شد، با اشاره به استقبال مطلوب شهروندان از این آیین، اظهار کرد: این طرح با مشارکت سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی، معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج و اداره کل محیط زیست در راستای ایجاد نگاهی مثبت و وظیفه محور در پاکداشت طبیعت اجرا شد.

وی در ادامه هدف از اجرای این طرح را علاوه بر پاکسازی طبیعت، فرهنگسازی و ایجاد حس مسئولیت در شهروندان و افزایش مشارکت اجتماعی خواند و عنوان کرد: همکارانم در سازمان پسماند علاوه بر توزیع بروشور های زیست محیطی میان شهروندان، نسبت به توزیع کیسه زباله و دستکش اقدام کردند تا با مشارکت آنها، علاوه بر جداسازی زباله های تر از خشک، این بوستان از وجود زباله پاک گردد.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج اضافه کرد: اجرای طرح هایی نظیر پاکداشت طبیعت، موجب افزایش شور و نشاط، حس مسئولیت پذیری و ایجاد حس تعلق خاطر در شهروندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پاکداشت طبیعت در کرج برگزار می شود

طرح پاکداشت طبیعت در کرج برگزار می شود