مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 02:352023-06-01اقتصادي

مطالبه مردم دشتستان در مسیر تحقق/ پیشرفت سد دالکی به 50 درصد رسید


تکمیل سد دالکی یکی از مهمترین مطالبات مردم شهرستان دشتستان است که روند اجرای پروژه طی سال های اخیر شتاب بیشتری به خود گرفته و گفته می شود سال آینده آبگیری خواهد شد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: آب یکی از مهمترین چالش ها در استان بوشهر به ویژه شهرستان دشتستان است که به علت عدم اجرای طرح های تأمین آب در گذشته، در حال حاضر مشکلات فراوانی در شهرستان وجود دارد.

چه در زمینه آب شرب و چه در زمینه آب کشاورزی چالش های فراوانی در شهرستان دشتستان وجود دارد که می طلبد اقدامات اساسی برای رفع این چالش ها و مشکلات مد نظر قرار گیرد.

دشتستان به عنوان قطب کشاورزی استان بوشهر محسوب می شود و 70 درصد از تولیدات کشاورزی استان را به خود اختصاص داده است ولی تأمین آب از مهمترین مطالبات و مسائل کشاورزان این شهرستان است.

خرما به عنوان یکی از مهمترین تولیدات کشاورزی شهرستان دشتستان شناخته می شود ولی در حال حاضر بخشی از نخیلات شهرستان به خاطر نداشتن آب مناسب با وضعیت بحرانی روبرو هستند.

احداث و تکمیل سد دالکی به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی در حال اجرای استان بوشهر می تواند نقش مهمی را در تأمین آب مورد نیاز نخیلات مذکور ایفا کند که در گذشته سرعت اجرای این پروژه بسیار کم بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه مردم دشتستان در مسیر تحقق/ پیشرفت سد دالکی به 50 درصد رسید

مطالبه مردم دشتستان در مسیر تحقق/ پیشرفت سد دالکی به 50 درصد رسید