مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 07:552023-06-07فرهنگي

جشنواره مولودی خوانی رضوی محفلی برای ابراز ارادت به امام رضاست


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: جشنواره مولودی خوانی رضوی محفلی برای ابراز ارادت کردستانی ها به امام رضا(ع) است و هر سال بر شکوه آن افزوده می شود.

- سنندج - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: جشنواره مولودی خوانی رضوی محفلی برای ابراز ارادت کردستانی ها به امام رضا(ع) است و هر سال بر شکوه آن افزوده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر دریایی سه شنبه شب در ششمین جشنواره مولودی خوانی رضوی هه تاو در سنندج اظهار کرد: مردم کردستان به عشق و علاقه وافری که به امام رضا (ع) دارند اکثراً روی فرزندانشان اسم رضا را می گذارند.

وی افزود: اسم رضا (ع) بنا به ویژگی های خاص و با مسمای آن، آرامش و آسایش بی نظیری به انسان القا می کند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان اضافه کرد: کسانی که از استان کردستان به زیارت مرقد امام رضا (ع) مشرف شده اند بدون استثنا با خشنودی خاصی برگشته اند.

دریایی افزود: مرقد مطهر بی بی هاجر خاتون (س) خواهر امام رضا (ع) در سنندج میعادگاه عاشقان آن حضرت در این دیار نشان و بوی شفابخشی امام هشتم را با خود دارد و روزانه پذیرای زائران بسیاری است.

وی ضمن اشاره به برنامه های دهه کرامت در استان کردستان عنوان کرد: این جشنواره در راستای سری برنامه های بیستمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در سراسر کشور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره مولودی خوانی رضوی محفلی برای ابراز ارادت به امام رضاست

جشنواره مولودی خوانی رضوی محفلی برای ابراز ارادت به امام رضاست