مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-21سياسي

دیدار با خانواده شهدای نیروی انتظامی در شهرقدس


در آستانه فرارسیدن هفته مبارزه با موادمخدر با خانواده شهدای مبارزه با موادمخدر نیروی انتظامی شهرقدس دیدار و آیین تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، در آستانه فرارسیدن هفته مبارزه با موادمخدر آیین دیدار با خانواده شهدای نیروی انتظامی و موادمخدر با حضور امام جمعه، فرماندار، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قدس، رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرمانده انتظامی و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران و جمعی از مسؤولان شهرستانی در معیت پرچم متبرک بارگاه امام رضا(ع) ظهر امروز انجام شد.

شهرستان قدس میزبان 7 شهید سرافراز نیروی انتظامی به نام های شهید فرزاد فریدونی، شهید حمیدرضا حدادیان، شهید مصطفی اژنگ، شهید سیروس زادخاک، شهید محمد جلال کاشانی، شهید رضا مرادی علمدار و شهید عیسی مراد حسن زاده است که در برقراری نظم و امنیت از کشور ایستادند و جان خود را فدا کردند.

  طی این مراسم با خانواده شهیدان فرزاد فریدونی و محمد جلال کاشانی دیدار و گفت وگو انجام شد و مسائل مطرح شده مورد رسیدگی و پیگیری قرار گرفت و در پایان با اهدای لوح، هدایا و تبرکات از پدر و مادر این شهدای فداکار آیین تجلیل و قدردانی به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار با خانواده شهدای نیروی انتظامی در شهرقدس

دیدار با خانواده شهدای نیروی انتظامی در شهرقدس