مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 10:252023-05-28سياسي

کاروان قرآنی ندای رحمت با حضور قاریان بین المللی در نمین برگزار شد


همزمان با ایام دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (ع) و سالگرد آزادی خرمشهر، محفل انس با قرآن با حضور قاریان برتر بین المللی مهدی غلام نژاد و حبیب صداقت و حافظ کل قرآن امیررضا میرعبداللهی به همراه اجرای برنامه های متنوع قرانی و در راستای محوریت کنگره 3400 .

- ایسنا/اردبیل همزمان با ایام دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (ع) و سالگرد آزادی خرمشهر، محفل انس با قرآن با حضور قاریان برتر بین المللی مهدی غلام نژاد و حبیب صداقت و حافظ کل قرآن امیررضا میرعبداللهی به همراه اجرای برنامه های متنوع قرانی و در راستای محوریت کنگره 3400 شهید استان در شهرستان نمین برگزار شد.

حجت الاسلام عظیم اسدزاده، امام جمعه شهرستان نمین هفتم خرداد در محفل انس با قرآن با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب برای احیای سبک زندگی ایرانی و اسلامی بیان کرد: توسعه فعالیت های قرآنی به درمان وضعیت فرهنگی کشور و رفع آسیب های اجتماعی کمک می کند و ترویج فرهنگ قرائت و انس با قرآن می تواند درروند احیای سبک زندگی ایرانی و اسلامی تاثیرگزار باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: امیدواریم انس و الفت با قرآن موجب شود مردم فرمان ها قرآن را در زندگی به کار گرفته و حتی در گفتگوها و صحبت های محاوره ای خود از آیات و اصطلاحات قرآنی بهره ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان قرآنی ندای رحمت با حضور قاریان بین المللی در نمین برگزار شد

کاروان قرآنی ندای رحمت با حضور قاریان بین المللی در نمین برگزار شد