مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 00:302023-06-04اقتصادي

176 نوع محصول تحت صندوق بیمه کشاورزی قرار دارد


عضو هیئت مدیره صندوق بیمه کشاورزی ضمن اشاره به اینکه به طور میانگین بیش از 60 درصد غرامت بیمه از طریق دولت انجام می شود گفت: 176 نوع محصول تحت صندوق بیمه کشاورزی قرار دارد.

- ایسنا/اردبیل عضو هیئت مدیره صندوق بیمه کشاورزی ضمن اشاره به اینکه به طور میانگین بیش از 60 درصد غرامت بیمه از طریق دولت انجام می شود گفت: 176 نوع محصول تحت صندوق بیمه کشاورزی قرار دارد.

عادل عبدایمانی، عضو هیئت مدیره صندوق بیمه کشاورزی 14 خرداد در بازدید از مناطق سیل زده گرمی و انگوت، اظهار کرد: در دولت راهکاری به جز پرداخت غرامت از طریق بیمه کشاورزی متصور نیست و بیمه عادلانه ترین و بهترین روش حمایتی از بخش کشاورزی خسارت دیده و آسیب دیده است.

عبدایمانی افزود: در 102 کشور دنیا عملیات بیمه محصولات کشاورزی انجام می شود و در ما نیز بدون حمایت دولت بیمه محصولات کشاورزی میسر نیست.

وی بیان کرد: بیمه کشاورزی ایران جزو بیمه های شاخص در سطح کشور می باشد که 176 محصول با 250 نوع آیتم تنوع بیمه ای دارد و جزو کشورهای پیشرو و برتر در تعداد محصولات بیمه شده و آیتم های بیمه ای در دنیا می باشد.

عضو هیئت مدیره صندوق بیمه کشاورزی اظهار کرد: به طور میانگین بیش از 60 درصد غرامت بیمه از طریق دولت انجام می شود و در بخش زراعت 83 درصد حق بیمه را دولت پرداخت می کند و سهم زارعین در این خصوص ناچی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

176 نوع محصول تحت صندوق بیمه کشاورزی قرار دارد

176 نوع محصول تحت صندوق بیمه کشاورزی قرار دارد