مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 12:352023-05-31سياسي

جست وجوی حقیقت در مناظره می تواند کمک حال رسیدن به وفاق و وحدت ملی باشد


سخنگو و دبیر هیئت دولت در آیین اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، با بیان اینکه مناظره واقعی و حقیقی یعنی پایان منازعه، - سخنگو و دبیر هیئت دولت در آیین اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، با بیان اینکه مناظره واقعی و حقیقی یعنی پایان منازعه، گفت: اخلاق مناظره و جست وجوی حقیقت در مناظره می تواند کمک حال رسیدن به وفاق و وحدت ملی بر سر مسائل کلان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت جمهوری اسلامی ایران در اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران گفت: هر چقدر در کشور فرهنگ مناظره حقیقی که به معرفت افزایی بینجامد، توسعه پیدا کند، به سوی پیشرفت حرکت خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه مناظره واقعی و حقیقی یعنی پایان منازعه، گفت: اگر این نگاه را داشته باشیم، دانشگاهیان می توانند در امور مختلف پیشرو باشند.

سخنگو و دبیر هیئت دولت خاطر نشان کرد: اخلاق مناظره و جست وجوی حقیقت در مناظره می تواند کمک حال رسیدن به وفاق و وحدت ملی بر سر مسائل کلان باشد.

گفتنی است، مرحله نهایی و آیین اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران امروز چهارشنبه 10 خردادماه در دانشگاه علم و فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جست وجوی حقیقت در مناظره می تواند کمک حال رسیدن به وفاق و وحدت ملی باشد

جست وجوی حقیقت در مناظره می تواند کمک حال رسیدن به وفاق و وحدت ملی باشد