مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-16سياسي

خانواده ها به فکر مسئله ازدواج جوانان خود باشند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی وامام جمعه ارومیه گفت: خانواده ها به فکر مسئله ازدواج جوانان خود باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه با تبریک فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) افزود: دولت و حکومت هم باید زمینه ازدواج افراد مجرد را فراهم کرده و موضوع ازدواج آسان را در جامعه نهادینه کنند.

وی با اشاره به اینکه خانواده ها نیز لازم است به فکر مساله ازدواج جوانان خود باشند، ادامه داد: چشم و هم چشمی و مهریه و جهیزیه های سنگین و پر هزینه موجب تقدس زدایی ازدواج می شود و ضروری است از این موضوعات پرهیز شود.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه تقدس زدایی موضوع اشتباه و غلطی است، تاکید کرد: متأسفانه جامعه ما به سمت تقدس زدایی ازدواج حرکت می کند.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به فرا رسیدن 31 خرداد سالروز شهادت شهید چمران گفت: این روز به نام روز اساتید است و این موضوع بیانگر الگو بودن این شهید والامقام برای اساتید از جنبه های مختلف علمی، سیاسی و معنوی است.

امام جمعه ارومیه همچنین با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب و فعالان صنعت هسته ای کشور اضافه کرد: صنعت هسته ای اعتماد به نفس ملی ایجاد می کند و دشمنان از این موضوع می هراسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ها به فکر مسئله ازدواج جوانان خود باشند

خانواده ها به فکر مسئله ازدواج جوانان خود باشند