مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-01اجتماعي

حجم سنگین ترافیک در شهرستان رودبار


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از حجم سنگین ترافیک ورودی استان گیلان در شهرستان رودبار با توجه به تعطیلات پیش رو خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از حجم سنگین ترافیک ورودی استان گیلان در شهرستان رودبار با توجه به تعطیلات پیش رو خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به حجم سنگین ترافیک ورودی استان گیلان در شهرستان رودبار با توجه به تعطیلات پیش رو اظهار کرد: با حضور صد درصدی و همه جانبه ماموران پلیس راهور حجم سنگین ترافیک ورودی استان در حال مدیریت و روان سازی است.

وی با بیان اینکه مسافران در هنگام شروع سفر با استفاده از سامانه 141 از ترافیک مسیر اطلاع پیدا کرده و در هنگام کاهش ترافیک شروع به حرکت کنند افزود: هموطنان و همشهریان نکات ایمنی و استراحت لازم را که 15 دقیقه به ازای هر دو ساعت رانندگی است فراموش نکنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان در پایان ضمن آرزوی سفری سلامت برای مسافرانی که در تعطیلات پیش رو قصد سفر به استان گیلان را دارند به رانندگان توصیه کرد نکات ایمنی را رعایت کرده و از ارتکاب اعمال حادثه ساز نظیر سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ خودداری کنند و بر اساس ترافیک مسیر، بهترین زمان را برای سفر خود انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم سنگین ترافیک در شهرستان رودبار

حجم سنگین ترافیک در شهرستان رودبار