مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:002023-06-20اقتصادي

برق ادارات پرمصرف در گلستان قطع می شود


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: اداراتی که نسبت به رعایت مدیریت مصرف برق در ایام اوج بار بی توجه باشند با قطع برق روبرو خواهند شد.

- سید احمد موسوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: در شرایطی قرار داریم که افزایش دما در استان گلستان باعث افزایش مصرف برق شده است.

وی ادامه داد: اولویت ما بر این است که برق مصرف خانگی را حفظ کنیم و هیچگونه اعمال محدودیت مصرف نداشته باشیم و این در شرایطی است که مشترکان نیز باید همراهی لازم را بخصوص در ساعات اوج مصرف داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان خاطرنشان کرد: یکی از اهداف تغییر ساعت کاری ادارات، مدیریت مصرف و کاهش مصرف انرژی برق در ساعات اوج بار مصرف است و انتظار داریم کارکنان دستگاه ها یک ساعت زودتر از پایان ساعت کاری دستگاه های سرمایشی را خاموش کنند.

موسوی بیان کرد: مصرف برق همه ادارات بصورت لحظه ای و برخط با استفاده از کنتورهای هوشمند در حال رصد است و هر دستگاهی که در مدیریت مصرف توجه لازم را نداشته باشد با قطع برق روبرو خواهد دشد.

وی اضافه کرد: وصل مجدد برق آن دستگاه در صورتی انجام خواهد شد که بالاترین مقام مسئول تعهد رعایت مصرف را بدهد و در صورت تکرار در رعایت میزان مصرف، اسامی این ادارات اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق ادارات پرمصرف در گلستان قطع می شود

برق ادارات پرمصرف در گلستان قطع می شود