مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 16:452023-06-06سياسي

بهادری جهرمی: مشکلاتی وجود دارد، اما شیرینی پیروزی ها را نادیده نگیریم


جنگ 44 ساله ی دشمن علیه ما قرار بود ایمان مردم را کور کند و نشان دهد مسیر انقلاب ما ناکارآمد؛ نتیجه این منازعه چه شد؟ آیا ایران منزوی شد؟ نه، - سخنگوی دولت گفت: جنگ 44 ساله ی دشمن علیه ما قرار بود ایمان مردم را کور کند و نشان دهد مسیر انقلاب ما ناکارآمد؛ نتیجه این منازعه چه شد؟ آیا ایران منزوی شد؟ نه، نتیجه شد آزادی دیپلمات ایرانی از اروپا بعد از پنج سال، نتیجه شد حضور ایران در پیمان های اقتصادی و نتیجه شد ارتباط با عربستان و کشورهای همسایه و جهان.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بهادری جهرمی با حضور در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران که از سوی بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: طبق قانون اساسی اداره امور کشور با آرای عمومی است.

از مقدمه قانون اساسی تا دیگر اصول آن، اصلی ترین سرمایه جمهوری اسلامی مردم است.

چون مبنای نگاه انقلاب اسلامی است که در آن مردم اصلی ترین، موثرترین و قویترین عامل در پیشبرد امور و ارتقاء و پیشرفت امور کشور هستند.

وی افزود: نگاه های رقیب و متفاوتی در داخل و خارج کشور وجود دارد که مثلاً امکانات و ادوات و تجهیزات را عامل پیشرفت معرفی می کنند، اما امکانات نرم افزاری تقریباً جایگاهی در انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل نداشت، بلکه ایمان و امید اصلی ترین عواملی بود که به تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: مشکلاتی وجود دارد، اما شیرینی پیروزی ها را نادیده نگیریم

بهادری جهرمی: مشکلاتی وجود دارد، اما شیرینی پیروزی ها را نادیده نگیریم