مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-04اجتماعي

اجرای طرح «مسیر پیاده روی بدون کفش» در قزوین


اولین طرح «مسیر پیاده روی بدون کفش» با عنوان «مسیر حس پا» با هدف بهبود سلامت شهروندان در کمربندی سبز شهر قزوین، - ایسنا/قزوین مدیر پروژه کمربندی سبز قزوین گفت: اولین طرح مسیر پیاده روی بدون کفش با عنوان مسیر حس پا با هدف بهبود سلامت شهروندان در کمربندی سبز شهر قزوین، طراحی و اجرا خواهد شد.

سیّد احسان میرزاده در بازدید از پروژه کمربندی سبز قزوین اظهار کرد: باتوجه به مقطع عرضی طراحی شده در این پروژه و بر اساس مطالعات اسنادی صورت گرفته در خصوص فواید اجرای مسیر پیاده روی بدون کفش و بررسی تجربیات و نمونه های اجرا شده در سایر کشورها، مسیر حس پا در بخش هایی از مسیر پیاده این پروژه طراحی و احداث خواهد شد تا فضایی جذاب و متفاوت برای حرکت شهروندان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه در کنار مسیر پیاده روی بدون کفش، در نظر است فضاهای ورزشی و سلامتی دیگری نیز طراحی و اجرا شود، گفت: هدف از ایجاد این امکانات، فراهم کردن شرایط مناسب برای حضور خانواده ها، والدین و فرزندان در کنار یکدیگر در این مسیر در ادامه جاده سلامت است.

بنا بر اعلام روابط عمومی شهرداری قزوین، مدیر پروژه کمربندی سبز افزود: در نظر است تجهیزات ورزشی مناسب برای کودکان، با هدف انجام فعالیت های جسمانی مستقل در فضایی ایمن و خلاقانه در مجاورت مسیر پیاده کمربندی سبز ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «مسیر پیاده روی بدون کفش» در قزوین

اجرای طرح «مسیر پیاده روی بدون کفش» در قزوین