مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-14ورزشي

چرایی عدم اعزام بانوی شمشیرباز به قهرمانی آسیا از زبان رییس فدراسیون


اعظم بختی در یک سال گذشته در هیچ رقابتی داخلی و انتخابی شرکت نکرده و نمی توانستیم او را اعزام کنیم.

- علیرضا پورسلمان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه اعظم بختی یکی از شمشیربازان در مورد اعزام نشدنش به مسابقات قهرمانی گلایه کرده است اظهار داشت: این ورزشکار در طول یکسال گذشته در ایران حضور نداشته و در هیچ مسابقه داخلی یا انتخابی هم شرکت نکرده به لحاظ آمادگی فکر می کردیم او جزء بهترین نفرات ما باشد اما در مسابقات انتخابی حضور پیدا نکرد.

وی ادامه داد: به هر حال وقتی تصمیم بر مسابقه انتخابی است همه باید شرکت کنند و اگر بخواهیم مثالی بزنیم حسن یزدانی در کشتی بهترین فرد است او هم با وجود این همه مدال در مسابقات انتخابی شرکت می کند.

رییس فدراسیون شمشیربازی در مورد اینکه وقتی گفته است فدراسیون ما را کنار گذاشته است تأکید کرد: این ادعایی است که او می کند و صحت ندارد.

چطور وقتی در مسابقات داخلی انتخابی و اردوها شرکت نکرده است او را به قهرمانی آسیا اعزام کنیم آیا حق بچه های دیگر در این شرایط ضایع نمی شود؟ پورسلمان در مورد اینکه در قهرمانی آسیا وضعیت بچه ها را چطور ارزیابی می کنید، گفت: در اسلحه سابر اگر می خواهیم شرایط خوبی در المپیک داشته باشیم باید روی سکو برویم امیدوارم بتوانیم کره جنوبی را بگیریم در اسلح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی عدم اعزام بانوی شمشیرباز به قهرمانی آسیا از زبان رییس فدراسیون

چرایی عدم اعزام بانوی شمشیرباز به قهرمانی آسیا از زبان رییس فدراسیون