مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 20:152023-06-19اقتصادي

ایلام نیازمند نصب یک دستگاه ماموگرافی است


نصب دستگاه ماموگرافی برای یکی از بیمارستان های دولتی استان از ضروریات حوزه بهداشت و درمان است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام حسن بهرام نیا استاندار ایلام شامگاه دوشنبه در دیدار با سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: با توجه به کمبود زیرساخت های بهداشتی و درمانی، نصب یک دستگاه ماموگرافی برای یکی از بیمارستان های دولتی از ضروریات این حوزه است.

وی همچنین در راستای پیگیری مطالبات و نیازمندی های استان در حوزه های مختلف افزود: استان ایلام در زمینه های مختلف از جمله سرمایه گذاری در بخش های مختلف حوزه ی نفت، گاز، پتروشیمی، کشاورزی و گردشگری نیازمند یاری مسئولان دولت است.

استاندار ایلام ادامه داد: با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و حضور میلیونی زائران در مرز بین المللی مهران، این گذرگاه به مواردی چون ایجاد سردخانه، آبسردکن، کولر، نصب سایه بان و مه پاش نیاز دارد.

بهرام نیا خواستار تسریع در تعمیر و مرمت مساجد بین راهی شهرهای در مسیر تردد زائران اربعین شد و یادآور شد: باید شرایط برای پذیرایی خیل عظیم زائران اربعین در استان فراهم شود.

نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز در این دیدار به منظور ارزیابی و احصا نیازمندی های استان ایلام در حوزه های مختلف به ویژه اربعین و محرومیت زدایی دستور داد هیئت کارشنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلام نیازمند نصب یک دستگاه ماموگرافی است

ایلام نیازمند نصب یک دستگاه ماموگرافی است