مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 09:252023-06-16بين الملل

عصبانیت اروپا از عدم ممنوعیت هواوی در آلمان


آلمان در اجرای تدابیر امنیتی اتحادیه اروپا در خصوص شبکه های 5G  که سه سال پیش برای محدود کردن استفاده از فروشندگان پرخطر مانند هواوی چین به دلیل نگرانی درباره خرابکاری یا جاسوسی احتمالی مورد موافقت قرار گرفته بود، - عقب مانده است.

اتحادیه اروپا در آستانه مذاکرات میان برلین و پکن، احتمالا از آلمان خواهد خواست برای کاهش استفاده از تجهیزات هواوی در شبکه 5G خود، اقدامات بیشتری انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آلمان در اجرای تدابیر امنیتی اتحادیه اروپا در خصوص شبکه های 5G  که سه سال پیش برای محدود کردن استفاده از فروشندگان پرخطر مانند هواوی چین به دلیل نگرانی درباره خرابکاری یا جاسوسی احتمالی مورد موافقت قرار گرفته بود، عقب مانده است.

دو منبع آگاه به رویترز گفتند: مقامات اتحادیه اروپا احتمالا هنگام ارائه دومین گزارش پیشرفت تدابیر امنیتی مذکور در این خصوص در روزهای آینده، از آلمان و شمار دیگری از کشورها به دلیل پیشرفت ناکافی بازخواست خواهند کرد.

یکی از این منابع آگاه گفت: مقامات اتحادیه اروپا همچنین از اپراتورهای مخابراتی مانند دویچه تلکام انتقاد خواهند کرد.

سخنگوی اروپایی هواوی که استفاده پکن از تجهیزات این شرکت برای جاسوسی یا خرابکاری را قویا رد کرده است، گفت که از محتوای این گزارش اطلاعی ندارد و تکرار کرد که در طول 20 سال ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصبانیت اروپا از عدم ممنوعیت هواوی در آلمان

عصبانیت اروپا از عدم ممنوعیت هواوی در آلمان